kayseri escort- kayseri escort- ankara escort
istanbul escort, ankara escort, antalya escort, ankara escort, porno izle
Home » Posts tagged "siktim"

türbanlının müthiş götünü siktim!

Dükkanımın yan sokağında, apartmanın giriş katında genç ve oldukça bakımlı bir türbanlı kız yaşıyordu. Dükkan kendime aitti ve o kızı uzunca bir süredir takip ediyordum. Çünkü öylesine güzel ve diri bir vücudu vardı ki, dükkanın önünden her geçtiğinde onu domaltıp bağırta bağırta siktiğimi hayal ederdim ve sikim taş...
Hikayenin devamı »

genç baldızımı siktim

köyde kaldığımız süre içinde bizimkilere tarla bahçe işlerinde yardım ederek günlerimizi geçiriyorduk . eşimin annesi babası ve 1 de kız kardeşi vardı onlarda aslında şehirde kalıyorlardı ama yazları köye gidip tarla işlerinde çalışıyorlardı . Kız kardeşi o yıl lise 2 yi bitirmiş ve 3 e geçmişti tam serpilip...
Hikayenin devamı »

Olgun Ablamı Siktim

Merhaba değerli x okurları Ben Erdal 29 yaşında 7 senelik evli arda ve Melis adında iki çocuğum var eşimle görücü usululü ile evlendim ama seviyordumda çünkü namazında niyazında kapalı bir insandır bugüne kadarda bir kötülüğünü görmedim fakat sexte pek iyi olduğunu söyleyemiyecem.ben açıkçası internetteki ensest hikayeleri okuduktan sonra...
Hikayenin devamı »

En Yakın Kanka Dediğim Kız Arkadaşımı Siktim

Merhaba arkadaşlar anlatacağım hikaye tamamen gerçektir. Ben 1.83 Boyunda 70 kilo elit bi ailenin çocuğu 21 yaşında alımlı yakışıklı bir gencim. En yakın kız arkadaşım ise adı Ezgi 1.65 boylarında esmer ve çok güzel bi kızdır tıpkı fiziği gibi. Ben yakışıklı ve yaşadığımız semte göre daha elit bir...
Hikayenin devamı »

Öyle siktim ki

Adim enes okulda esra diye orosbu vardı Bide hoca vardi adi berna esrayi beni bide bizim berkeyi hoca çagırdı hocanin Odasina gittik hoca kapiyi kilitledi Biz noldu dedik hocayla esra soyundu Bize soyun dediler berkeyle bende soyunduk sevismeye basladik ben esrayi siktim biz baska yere gittik berke hocayla...
Hikayenin devamı »

Gerdekten Sonra Birde Baldızı Otelde Siktim

Herkese merhaba baldız seks hikaye me hoşgeldiniz. Sizlere evlendikten 2 gün sonrasında baldızımla yaşadığım deliler gibi sex hikayemden bahsetmek istiyorum. Keyifli dakikalar.. Evleneli tam 1.5 ay oldu. karımla severek evlenmiştim ama baldızım karımdan güzel olduğu bir gerçetki. Beni bakışlarıyla konuşmasıyla delirtiyordu Karımla evlendiğimiz gece gerdek gecesi yaşadık ve...
Hikayenin devamı »

Cafede tanıştığım kızı temiz siktim

Cafede tanıştığım kızı temiz siktim… 2009 yılının ağustos ayında arkadaşlarla kafayı çekmek için ilk defa türkü kafeye gitmiştik.Arkadaşlarla içmeye başladık 5 tane bira içtim garsona yeter dedim tekrar getirdi geri git demedim içtikçe baktığım kızlar güzelleşmeye başlamıştı. bi tane grup vardı 8-10 kişilik onların içinden bir kıza baktım...
Hikayenin devamı »

ablamı baygınken siktim

Merhaba arkadaşlar Ben Ablamı Siktim ve bu sekshikayeleritr.com sitesinde anlatacağım.. Bizzat yaşadığım bir olayı sizlerle paylaşmak istiyorum. İsmim Okan. İki kardeşiz. Ayşenur isminde bir ablam var. Ablam 28 yaşında ve bekar. Ailem her zaman benim okuyup adam olmamı istemiş, özellikle ablam ise okumamda hakkını ödeyemeyeceğim bir şekilde yardımda...
Hikayenin devamı »

kuafor cıftı sıktım

slm ben 34 yaşında bekar beyim başımdan gecen bir anımı anlatayım istanbulda kuryelik yapıyordum 1 sene önce adım hakkı dagıtım yapıyordum bayan kuaförüne zarf teslim ettim kuaför bey otur soguk bir şey iç sıcaktan terlemişsin dedi oturdum kola söyledi içiyordum nerelisin dedi bende beykozluyum dedim dogma büyüme dedim...
Hikayenin devamı »

Taytı tüm vucüd hatlatını belli edince dayanamayıp siktim

Merhaba sizlere hayatımda yaşadığım en ateşli dakikalardan bahsetmek istiyorum. Bu hikayem hemen yan komşumuz olan Figen hanımla aramda geçti. Karım ve onun arası çok iyidir. Hatta neredeyse yedikleri içtikleri ayrı gitmez bile diyebilirim. Karım bu yaz tatil için başka bir şehirde yaşayan ailesinin yanına gitti. Tabi giderken de...
Hikayenin devamı »