Home » Posts taggedkız (Page 3)

harıka lıselı kız

mrb ben onur 18 yasındayım 1.78 boyunda yakışıklı esmer bır gencım sıze bır lıse anımı anlatmak ıstıyom hayal degıl gercek ınanmak ısteyen ınanır bızım karsı sınıfta harıka vucutlu kalcaları muhtesem memelerı anlatılamayacak ama yasanılacak kadar guzeldı onu hep hayal ederek banyodan cıkmıuyordum en az 5 kere cekıyordum hıc...
Continue reading

okulda kız arkadaş

ben mevlüt ünyede oturuyorum okudugum okulda bir kız var adı seda kız fazla güzel degil ama öbür kızlara görede çok etli bir görü var var ya görseniz adam abazalıktan ölür onu görünce benim gibi yanı sonra ben bu kıza teklif ettim işi şindikten kuralım diye kız da kabul...
Continue reading

En Yakın Kanka Dediğim Kız Arkadaşımı Siktim

Merhaba arkadaşlar anlatacağım hikaye tamamen gerçektir. Ben 1.83 Boyunda 70 kilo elit bi ailenin çocuğu 21 yaşında alımlı yakışıklı bir gencim. En yakın kız arkadaşım ise adı Ezgi 1.65 boylarında esmer ve çok güzel bi kızdır tıpkı fiziği gibi. Ben yakışıklı ve yaşadığımız semte göre daha elit bir...
Continue reading

Kız Kardeşimin Bacakları

Merhaba geçen hafta bir hikaye göndermiştim fakat o hikayeyi liselikızlar kategorisinde yazmıştım. ama buraya daha çok yakışacağını düşündüm. eğer hikayemin ilk bölümünü okumak istersenizliseli kızlar kategorisine bakın.Evet gelelim hikayemin devamına kardeşimle seviştikten sonra banyoya girdik ve temizlenmeye başladık. Fakat benim cünyır yerinde durmuyordu. kızkardeşimde yordun olmasına rağmen oda...
Continue reading

Sevgilimin Kız Kardeşi

Esra ile yaşadığım sex hikayeleri anılarım bir sürü olmuştu. Nu her gün sikip sikip amcığının içine boşalmak zevk ve keyif vermekten çıkıp sıradan bir olaya dönüşmüştü. Hayatım boyunca hep rutinden kaçmış ve heyecan aramış biri olarak bu cinsel yaşantımda ki monotonluk beni daraltmaya ve sıkmaya yetmişti. Esra’yı sikip...
Continue reading

3 erkek ve 2 kız dık . . .

Bir gün arkadaşlarda toplanmış evde muhabbet ediyorduk.ve benim aralarında hoşlandığım bir çocuk vardı.belli etmemeye çalışıyordum ama onunla sevişmek istiyordum.daha sonra yanımda ki kız arkadaşım benden önce davranarak çocuğu elimden aldı.ve onu odaya götürdü.hemde bunu yapan bir kız.hatta terbiyesiz… neyse sonra    bende mereak edip gittim ama aklıma gelmiyordu...
Continue reading

telefoncu murat ve liseli kız

Telefoncu Murat ve Liseli Kız slm lar fantazi seven arkadaşlar… ben bursadan murat 2 sene önce başımdan geçen bir olayı anlatacağım bursada cep telefon işi ile uğraşıyorum günlerden pazartesi gündüz sıkıldım dükkanda elemana bırakıp dükkanı arabaya atladığım gibi bir dağ yolu yapıp geleyim dedim neyse dağa doğru çıktım...
Continue reading

kız kardeşimle seviştim

Kız Kardeşimle Seviştim Ben 40 yaşındayım,başımdan geçen gerçek bir sex hikayemi hiç abartmadan sizlere aktarmaya çalışacağım. Kız kardeşim benden 4 yaş küçük,taşrada kalıyordu,kocası aniden öldü,bende yalınız kalmasınlar diye yanlarında kalıyordum,evden uzak olalıda epeyi olmuştu,bir gece tuvalete kalktım,kız kardeşimle birlikte aynı odada ayrı ayrı somyelerde yatıyoduk,tuvalet dönüşü üşümüştüm,kardeşimin yanına...
Continue reading

volkan nasil sikdi kiz kardesimi

Volkan :Nasil sikdi kiz kardesimi bu bir hikaye degil tamamiyle gercek ve yasanmis olay ben suan 18 yasindayim,bundan yaklasik 4 ay once yasandi, benim bir arkadasim var ismi volkan biz bunla cok iyi anlasiyorduk bir birimize gelip gidiyorduk. benim birde kiz kardesim var daha16 yasinda daha gogusleri yeni...
Continue reading

kız oğlan kız.

Neyse mahalle arkadaşlarıyla fırsat buldukça porno vhs vidyo seyreder topluca 31 çekerdik. Birgün üniversite sınavlarına çalışıyorum üst kattaki ÇİLLİ lakabını taktığımız kızıl temli arkadaşım güneş geldi. aa dedi ben son partiyi kaçırdım şu filmi bir seyretsem. Tamam dedim koydum. Film    oynadıkça siklerimiz pantolondan fırlayacaktı.”off dedi çok fena...
Continue reading

302 Found

302 Found

The document has been temporarily moved to
here.
Powered By LiteSpeed Web Server
LiteSpeed Technologies is not responsible for administration and contents of this web site!