Home » Archive by categoryokucudan gelen hikaye (Page 279)

kömürlük te sexs

mrb sevgili okuyucular ben ilk defa sexs hikayemi gönderiyorum sizi temin ederim ki yaşanmış gerçek sexs hikayemdir ben bi gün işten geliyordum yaşım 20 bu arada bi kız gördüm biraz engelli ama tam sikişmelik resmen beni istiyo ama ben yapmıyorum çünkü engelli olmaz dedim kaç sefer ama çok...
Continue reading

ilk olarak kuzenımle yaşadım

Merhaba ben izmirden cem hayatımda en güzel ve en iyi yaşadığım şeyi paylaşırken bile içim kıpır kıpır oluyor.Ben 18 yasında uzun boylu ve hafif kilolu biriyim. Kuzenım nergis te 18 yasında .aynı yasta olmamıza ragmen etine boyuna dolgun biri.Kuzenımle ben kasabada yaşıyorduk ama evlerimiz uzaktı aynı memleket cocuklarıydık.Kuzenim...
Continue reading

kankamın annesini ve ablasını siktik..

bir gün arkadışımın evine gittik 5 kişi arkadaşımın annesi evde yktu.sonra evi biraz dağıttık.arkadaşımızın annesi geldi ve bize bağırdı. sonra odasına gitti yatmaya. sonra biz arkadaşa git bir bardak su geit dedik ve getirmeye gitti mutfağa gttiğnde kapıyı kitledik üzerine.sonra annesinin yatak odasına girdik bir baktık sütyen ve...
Continue reading

seks kuzenim

bu olay geçen yaz geçti aramda kuzenim damla ve annesi ilegeçen hikayem kuzenim damla 18 yaşında balık etli bakire bir kızdıamcam gilde kalıyordum ilk önce yengemi sikmek istiyordum yengem 1.80 boyunda bir kadındır onu tuvalte girdimi izlerdim o hep 52 çekerdi bir ara tuvalete girmiş haberimyok tuvalette 52...
Continue reading

vanda siktigim hatun

slm sex okurları ben vandan kaan 28 yaşındayım gecen kış kuzenim beni cidemdiye bi kızla tanıştırdı taniştık tan sonra evime gelmek istedigini söyledi bende davet etim cömertce akşam saaat 7 civarıeve geldik evde oturduk biraz sohbet derken sexxegeldi konumuz tabi biraz konuştuktan sonra kız baktımhemen mayışıyor ve bunun...
Continue reading

kaynanam ve kayınçomun karısını siktim

slm ben berkay 179 boyunda 80 kiloda esmer ama yakışıklı biriyim 29 yaşındayım yaklaşık 7 yıldır evliyim şimdi size başımdan geçen bir hikayemi yazacağım kaynanam lar köyde yaşıyorlar kayınçom da yurt dışında kalıyor karısı 30 yaşında 165 boyların doğma sarışındır yapay değil yani çıtır zayıf bir şeydir adı...
Continue reading

sonunda anlatmaya karar verdim

Yaklaşık 1 aydır sitenizdeki yazıları takip ediyorum.Etkilenmedim desem yalan olur.Epey düşündüm bende yazsam diye ve paylaşmaya karar verdim. 14 yıldır evliyiz,normal bir seks hayatımız vardı ama son 5 yıldır çılgınlık düzeyinde renklendi.Ben bekarken bir tatil beldesinde plajda yanıma yakışıklı,30-35 yaşlarında italyan bir adam geldi.Plajda dikkatini çektiğini beraber oturabilme...
Continue reading

küçük bir ismetle çöplükte sikiş

merhaba arkadaşlar. benim adım selin. sizlere ismetle başımdan geçen bir olayı anlatmak isterim. ben eskiden tarlabaşında otururdum. o zamanlar 18 19 yaşındaydım. bizim mahallede de ismet diye bir evsiz adam yaşardı. bu ismet normalde hiç konuşmaz sürekli de ekmek arası yer gezerdi. ben bunu sabahları görürdüm de iplemezdim....
Continue reading

sonunda türbanlı karımı siktirdim

Türbanlı karım Melis ile yeni bir zevk keşfetmiştik. Sahile akşam karanlığında arabayla gidiyor ve arabayı denize karşı park ederek manzarayı seyrediyorduk. Ve duvar dibindeki çaycı da bize çay getiriyordu. Orada herkes kendi alemindeydi. Millet arabalarda resmen sevişiyorlardı. Karım Melis başı kapalı ve pardesü giyen bir kadındı.Melis’e, “Kız görüyorsun,...
Continue reading

kime kısmet

Slm ben begüm bi anımı daha annatıorm hatrlamıyanlar için 176 boyunda 56 kilo beyaz tenliyim siyah saçlarım ve mavi gözlerim var.göğüslerim dolgun kalçalarım ele avuça gelicek gibi etlidir.bn şehir dışında okuyorum aslen istanbulluyum yine benle aynı ilde okuyan ve istanbullu olan nihan die bi arkadaşım wardı . bu...
Continue reading

302 Found

302 Found

The document has been temporarily moved to
here.
Powered By LiteSpeed Web Server
LiteSpeed Technologies is not responsible for administration and contents of this web site!