Home » Archive by categoryGerçek Sex Hikayeleri (Page 169)

eşim ve balıkçı arkadaşım

merhaba öncelikle gerçek bir hikaye olduguna emin olabilirsiniz..bundan bir sene evvel baraja balık tutmaya gitmiştik eşimle birlikde cumartesi öğlen gidip çadırımızı kurduk.semaverimizi yaktık ben oltaları hazırlarken eşimde çay işi ile ilgileniyordu..eşimin üstünde dar kırmızı bir kaip pantolon vardı..eşim semaverle ugraşırken arada egiliyor o daracık pantolondan kalçaları süper görünüyordu..sol...
Continue reading

kardeşim beni azdırdı

herkese merhaba.ben ankaradan onur.anlatacağım olay tamamen gerçektir.biz iki kardeşiz.ben ve kızkardeşim aslı.ben lise sona gidiyorum kardeşim ise orta sona gidiyor.anlatacagım olay geçen seneden başladı.kardeşim matematikte zayıf olduğu için ona sürekli yardım ederim.yine böyle bir gün ders çalışacaktık.yanıma geldi.üstünde bol yakası açık bir tişört altında ise beyaz bir tayt...
Continue reading

küçük teyze kızı ve ben

slm hikaye okurları sizlere başımdan gecen bu tatlı olayı yazmak istedim adım . mertcan 29 yaşında oldukça yakışıklı biriyim . 175 boy ve 75 kilo bir erkeğim bir gün . eşim ben annemlere gidiyorum yarın geleceğim diyerek gitti . kayınvalimdemler sehir dışında yaşadıkları için . eşim o gün...
Continue reading

arkadaşım ferdiyle muhteşem bir gece dah..

Selam daha önce hikayemi de anlatmış tim buda farkılı bi hikayem neyse akşam saat 7 gibi arkadaşım ferdi aradı nabıyosun falan filan derken birazdan geliyorum sen bizim eve çık dedi bende tm dedim gelirken bişey alıyımmı dedi bende kendin gel yeter dedim gülerek tm dedi ben bunların evine...
Continue reading

15 yaşındaki kıza tecavüz etme noktasın..

Selamlar arkadaşlar konuya girmeden önce kendimi tanıtayım adım Faruk Biçer 17 yaşındayım sizlere 3 yıl önce başımdan geçen bir olayı anlatacağım bizim izmirde 2 katlı bir evimiz var aslında gece kondu gibi eski bir yer babamla annem ayrı yaşıyorlar ben annemle kalıyorum biz alt katta oturuyoruz üst katımızda...
Continue reading

karimi siktirmek istiyorum 2

arkadaslar hesabimda bir ariza oldugu icin tekrar yüklemem gerekdi, youtube videolarini güncelliyorum ayrica bana ulasmak isteyenler google + dan arkadslik teklifi yollasinlar.Karimin götünü deligini bu videoda cok nez görebilirsiniz. Ayrica youtube üzerinden de yorumlarinizi yapin. karimi siktirmeyi cok istiyorum.http://youtu.be/5HP4dtuNVh8Arkadaslar selam, ben 39 yainda yurt disinda yasayan biriyim. Karimla...
Continue reading

annemi 4 kişi 9 ay aralıklı 5 kere hamil..

MErhama ben emrecan 18 yaşındayım başımdan geçen bi olayu anlatıcam annem çok süper 39 yaşında fıstık gibi bi kadındır pavyondaçalışır çok para kazanır dünyada onu sikmeyen kalmamışdır bi gün eve geldi annem odasına gitti ve 62 çekmeye başladı bende kapıdan bakıyordm ve o sırada benim arkadaşlarım geldi sonra...
Continue reading

karımı siktirmek istiyorum götünden

ben evliyim karımı siktirmek istiyorum.sikim kalkmıyor ben sikemiyorum karımı.karım 45 yaşında koca memeli memeleri sarkık iri uçları kahverengi uçları kesik götü kocaman sepet gibi göt deliği simsiyah dar amı büyük etli iki yana doğru açık içi kıpkırmızı amı kılsızdır .bacakları kalın beyaz uzun bacaklıdır.karım göttende sikilir.götüde sikilirken bende...
Continue reading

16 nın üzerini yaşlı sayarım (1)

SLM BEN HAKAN 40YAŞINDA 184 boyunda esmer 15 yıldır badi çalışan adanalı doğuştan bekar bir esnafımistanbulda etiler tarafında su baim var su damacana su satıyorum ve tüp askkerden önce işçi olarak girdim sonrada patron bırakınca ben devraldım toptancılar da yetim oldugumu bildiklerinden kolladılar beni 92 den bu yana...
Continue reading