Home » Archive by categoryBakire Hikayeleri (Page 5)

sevgilimle ilf defa

Selamlar ben 19 yaşında 1.80 boyunda 85 kiloda Sportik bir Erkeğim…. Geçen hafta kız arkasım bilgisayarının bozuldugu söyledi.. Gelip yapababilir misin dedi.. Bende hiç düşünmeden tabiki gelirim dedim…Evlerine gittim… kapıyı açtıgında mini etek ve üzerinde hafif dekolteli bir elbise vardı.. ve evde de kimse yoktu.. dedim evdekiler nereye...
Continue reading

teyze kızı tuba

slm ben izmirde efe hikayeme başlamadan önce sexsi çok sev digimi söylüyüm neyse benim dedem ölmüştü bizde tazi yeye geldik ve teyzem gilde geldi ben zem kızına bayılıyorum 90 60 90 bir vucudu var kalçası inanılmaz gögüsleri mühteşem neyse ben hikayeye döneyim taziyeye geldiler ve taziye başladı 1...
Continue reading

iş arkadaşımı siktim

MERHABA İSMİM DERVİŞ HİKAYEMİN HEPSİ GERÇEKTİR BEN MUHASEBE BÜROSUNDA ÇALIŞIYORDUM VE İŞ YERİNDE TÜRKAN DİYE BİR KIZ ÇALIŞIYORDU VE ÇOK GÜZELDİ ONU SİKMEK İSTİYORDUM ODA ÇOK SEKSİ GİYİNİYORDU VE BENDE ONU ÇOK ARZULUYORDUM VE BİR GÜN PATRONUM 5 GÜNLÜYÜNE YURT DIŞINA GİDECEYİNİ SÖYLEDİ BENDE BU FIRSATTAN İSTİFADE TÜRKANI...
Continue reading

beni fena bozdular

Merhaba ben 18 yaşın da bir bayanım bu olay başımdan 1hafta önce geçti:komşumuzun oğlu mehmet vardı.bizim evde onunla beraber muhabbet ediyorduk evde kimse yoktu zaten: sex muhabbeti başladı birden ilerleyen saatlerde onun beni istediği kadar bende onu istemeye başladım ve karşılık verdim önce öpüşmeye başladık beni soymaya başladı.ondan...
Continue reading

azdırıcı teyzem

MERABA BEN MISTIK HİKAYEM ANTPDE GECİO Bİ GUN NENEM LERE GİTMİŞTİM NENEM EN KUCUK TEYZENLE YASIO NEYSE NENEM KOMSUYA GİTTİ EVDE TEYZEMLE BEN KALDIM TEYZEN ALTA Bİ KAPRİ USTUNDEDE SIFIR KOL Bİ PENYE VARDI BENİ AZDIRIYODU NESE BEN TELEVİZYO İZLİYODUM TEYZEMDE DİGER ODADA MÜZİK DİNLİODU O ARADA TEYZEM...
Continue reading

içki masasında 5 kişi götümü sikti….

merhaba ben izmirden kaan 18 yaşına yeni girdim.185 boyunda göğüsleri olan kalçaları çıkık ve dolgun esmer birisiyim.götüm çok güzeldir bazen pazarda filan sürttüren biel olur.neyse ben hiç deldirmemiştim.sadece parmaklardımbirgün kafaya koydum netten biiriyle tanıştım10da beni balçovadan aldı.adı arif.arabaya binerken parmagını götümde hissettim zaten ne kadar azgn oldugunu anladım.elimi...
Continue reading

ıraz halanın kızı şenay

selam herkese,ben kemal namı diğer haşin kemal derler.kadınlara olan ilgim yüzünden haşin derler.sağolsun komşularım çok içlerinde kendi sınırını aşmış olanlar da var.bunlardan biri de alt komşum olan yörük kızı şenay ,şenay 22 yaşında elma gibi yanakları olan kalçalatrı yürüdükce erkekleri kendinden geçiren ince belli saçları ince belinde olan...
Continue reading

sekreteri inlettim

MERABA ARKADAŞLAR BEN BERK 1,85 BOYUNDA 75 KG ATLETİK Bİ YAPIYA SAHİBİM 23 YAŞINDAYIM. YAZACAGIM OLAY 3 SENE ÖNCE BAŞIMDAN GEÇTİ…MARKETTE İŞE BAŞLAMIŞTIM DÜKKAN SAHİBİ 45 GÜNLÜGÜNE BİYERE GİTTİ, SABAH 8 AKŞAM 8 ÇALIŞIYODUM, İŞE BAŞLAYALI 1 HAFTA OLMUŞTUAKŞAM 6,30 GİBİ MARKETE Bİ KIZ GELİYODU BEN FAZLA İLGİLENMİYODUM...
Continue reading

mini etekli kız wc işi bitti xd

mehraba ben mustafa 17 yasındayım hemen konuya gırcem bizim sınıfta okuyan ve yan komşumuz olan burçin hasataydım o sarı saçlı uzun boylu ve mını etek den baska bişi giymeyen bir kızdı artık onunla sex yapmak için kuduruyordum ve yapcamdı okulu cıkışı onu bir sinamaya çağırdım o da nedense...
Continue reading

yengemi ben düzdüm

Merhaba arkadaşlar bu ilk hikayemde yengemi nasıl becerdiğimi anlatmak istiyorum sizlere ben 17 yaşında 1,77 boyunda 60 kilo ağılığında bir gencim bu olay yaz tatilinde başımdan geçti.beno zaman 16 yaşındaydım.o gece rüyamda yengemi gördüm yengemin adı halime ama tam sikişlik bi karıydı hatta 90 60 90lık bi kız...
Continue reading

302 Found

302 Found

The document has been temporarily moved to
here.
Powered By LiteSpeed Web Server
LiteSpeed Technologies is not responsible for administration and contents of this web site!