Home » Archive by categoryBakire Hikayeleri (Page 120)

cok ateşlı sıktıler

Benım adım jale.1.70 boyunda 18 yasındayım.mavı gozlu sarısınım.mahalledekı butun erkekler benden hoslanır.cunku cok gusel kaclarım ve goguslerım var. bırgun annemler ewden gıtmıstı bı hafta gelmıceklerdı.bende ewe arkadaslarımı cagırdım.arkadaslarım 4kısydı 1 kız dıger 3u erkektı. kız arkadasımın ısı cıkmıst o gıttı ewde 3 erkekle tek ben vardım . fılm...
Continue reading

kız arkadasımla harikaydı..

slmlar.ben 18 yaşında lise son sınıfa giden bir erkek öğrenciyim…1.79boyunda 60 kilo hafif atletik vücutlyuyum…böyle hikayelereri nanmazdım sacma gelirlerdi bana ama yaşayınca anladım ..demekki olabiliyormuş…nese ben aydınlıyım aydında yaşıyorum fazla yakısıklı sayılmam..gecen sene bir kız arkadasımla yıllık ödev hazırlamak için bizim evde bulustuk..bilgisayarım vardı ve salaklık bu ya...
Continue reading

of yaa

slm adatanlar.com üyeleri ben 16 yaşında lise 3 örencisiyim benim arkadaşlarım kızlarla geziyo onlarla sex yapanlar bile war ama ben daha 1 kızla bile çıkmadım kızların yanına gidince utanıyorum yüzüm kızarıyo daha 1 kelime bile edemiyorum ama arkadaşlarım neler yapıyo 🙁 neden ben böyleyim ?? bi yardım edermisiniz...
Continue reading

exselans

slm arkadaşlar size başımdan gecen hayatımın en güzel bir gününü anlatmak istiyorum bu anlatığım kimine yalan kimine palavra gelebilir aslında bunu anlatmak değil yaşayan bilir onun için sözüme başlıyorum ben 29 yaşındayım ismim abdullah bizim mahallde karşı komşumuz olan aysel hanım oldukca güzel etine dolgun güzel vücudu olan...
Continue reading

üst komsu

slm ismim ecem(takma isim).. 17 yasındayım. annemler sıksık gezmeye giderler birgün akşam yine gezmeye gitmişlerdi tam kapıdan çıkacakları sırada üst komsumuzun 20 yasındaki erkek kardesi evde tek kaldığımı gördü aradan 1 saat geçmedi kapının zili çaldı açtım o bana bilgisayarımda birazck işi olduğunu kullanıp kullanamayacağını sordu kullanabileceğini söledim...
Continue reading

2 genc

ben 15 yaşındaydım yan taraftaki komsumuzun 1 kızı wardı ama ben den 2 yaş buyukdu ama bana karşı ilgisi wardı muhabbet edıyoduk bızım aparmanda akrabası wardı onlara gelıyodu oturmaya birgün onlara gelırken rastladım onu ewe dawaet eddim önce gelmek idemedı ama sonra geldi biz de kimse yoktu oturduk...
Continue reading

süper sex

ÖNCELİKLE HERKEZE MERHABABU HİKAYE GECEN YAZ YASANDI GECEN YAZ HAVALARIN COK SICAK OLMASINDAN AİLEMLE BERABER YAZLIGA GELMİŞTİK CNM COK SIKILIYORDU UZUN ZAMANDIR HİÇ SEX YAPMAMIŞTIM NEYSE HİKAYEMİZE DÖNELİM BEN HAVANIN COK SICAK OLMASINDAN DENİZE GİRMEK İSTEDİM DENİZDE KARDESİYLE OYNAYAN BİR KIZ COK DİKKATİMİ CEKTİ HEMEN YANLARINA GİDİP KARDESİNLE...
Continue reading

hızlı sokuş

ben hakan 19 yş brgün kız arkadaşımın evine gittim tekti oturup kahve içtik snra bana sen çok sexi erkeksin dedi bende gösterimmi diye sordum sonra soyun maya başladık ben onun soyunmasını beklemeden direk amına hızla soktum ve çıglıkları evi yıkıyodu kızlıgını bozdum kangelmeye başladı ve sonra çok güzelsin...
Continue reading

ilk sikiş ilk heyecan

öncelikle herkese mrb diorum.adım OĞUZ bu anlatıcam olay çalıştığım işyerinde geçti. ben istde yaşayan yakışıklı bir türk erkeğiym.olayda maltepede gerçklşti.ben iş bulmak için heryere gidiodum şansada maltepede bir fotocuda iş buldm.orda çalışıom para kazz-anıom.herşey kral şeklde ilerlio.bide benm çalıştıım işyerinde çok fazla taş gibi hatunlar var.ee haliyle benm...
Continue reading