Home » Archive by categoryAile içi Sex Hikayeleri (Page 74)

yengemi siktim hamile kaldı

merhaba ben ahmet16 yaşındayım bu olay 5 gün önce başımdan geçti yengemi siktim yengem 34 yaşındadır. götüne çok büyük ona hasta olurum yengemi düşünerek hep 31 çekerim her bulduğum boş zamanlarımda yengemi ellerim oda bişey demez onu hep sikmek isterim bigün yengemlere gittim yengem evi temizliyordu sırtım ağrıyor...
Continue reading

teyzemin kizi hamile biraktim

Merhaba ben ali bi gun dayım gile Gittik teyzemlerde ordaydi dışarada konustuk ben teyzemin kizi ve ablasi İçerdeydik adı fatos tu diger odada uyumustu ben numaradan uyudum Beni onun yanina tasimislar 10dk oldu Bi uyandim kiz bar yarak kalktı hafif gotune dokundum biraz dondu beni gordu memelerini okşuyordu...
Continue reading

annemin bukadar azgın oldunu bilmezdim

Merhaba ben erdoğan 16 yaşındayım 1.76 boyunda sarışın biriyim babam özel yemek yapan biri babam her sene oldu gibi yine kuş adasına yemek yapmaya giti annemle evde tek kalmıştım babam anneme gore yaşlı oldundan baban cinsel ilişkiye giremez olmuş bu arafa annem 1.69 boyunda sarışın 68 kilo bi...
Continue reading

17 yaşinda balık etli kuzenım

slm arkadaşlar ben ibrahim şanlıurfa da yaşiyom bu başimdan geçen hikeyemiz gerçektir hata bu tarıhde oldu 1 hafta once oldu sex konumuza geçeyim şindi ben bugun evde tekbaşima bilgisayarda porno izliyorudum ve 31 cektim cnbtim ve annem geldi dedim kı anne düş alaçam hazirla oda bana dediki bş...
Continue reading

Oğluma canım fena :)

Mrb.ben 41 yasinda 15 yildir esini kaybetmis ve tek oglu ile beraber yasayan balik etli kapali bi bayanim.esimi kaybettigimde oglum 4 yasindaydi suan 19 yasinda.olaylar yaklasik 2 yil once basladi.oglum firat 17sinde orta boylu beyaz tenli iri vucutlu bir cocuktu.ona asiri bir duskunlugum vardi.bizim mahallede oturan 25 yaslarinda...
Continue reading

anneanemi

Benim ailem yok.tek ailem yasli ve yanliz anneanem.beni o buyutmus ben kucukken bi kazadan sonra beni almis ve bugune getirmis bi insan.ben suan 25 yasinda ve evli biriyim anlatacaklarimi bi sekilde paylasip rahatlamak istiyorum.10 yil onceydi anneanem 62 yasinda ben ise 15 yasindaydim.ben askere gidene kadar beni anneanem...
Continue reading

Yengemle geçirdiğim 1 gece

Her cumartesi akşamı amcamlarda kalırdım.ve bir gün kalmaya gittim.Kendimi tanıtıyım ben Mehmet.Yengemle ilişki yaşıyorduk.nasıl yani o benım önümde domalarıdı.göz kırpardık bırbırımıze Kalmaya gittim.yengem mutfakta bulaşık yıkıyordu beyaz tangasını gördüm.Göğüsüde yarı açıktı.yenge sevişelimmi dedim.memesini öptüm.oda tamam amcan yatsın yatagına gelecem dedı.bende taamam dedım.götünü yaladım pijamayla bir kez oda yaragımı...
Continue reading

Üvey bacımın mini etekli hali beni delirtti

ben karimla tartistim evden ayridim emekli anem bobam simarik bacim la yasiyordum gunluk alkol aliyom bobamlar gece saat 10yatar 11 eve gelirim bacim yemek verir yataardi yine birgun yemekden sonra gizli numara beni aradi bakmadim odama gittim yine aradi karim sandim bakdim sesini deyis tirdibi bayan gunerce ayni...
Continue reading

yengemi yeni farkettim

ben 18 yaşındayım adımı veremiyorum nicknameyi veriyim arzulu benım bi yengem var 38 yaşında yüz olarak fazla güzel değil yani yolda görsem dönüp bakmam zaten pek ilgilenmem benım gözüm küçük yengemdeydi sevgililermi dertlermi ona anlatırdım hep onu arzulardım buyuk yengem kıskanırdı tabi bi gün benı çağırdı ben yine...
Continue reading

Tatil sexi Annem ve Halamı siktim hemde kuzenımle

Ben İsmail kuzenimin adı Mert’tir her yıl olduğu gibi Yaz gelmişti bizde halamlarla tatile gittik odalarımıza geçtik Ben kuzenımle anlaşma yaptık Denize girerken Mert benım annemın bende mertın annesının amcıgına dokunacaktık.. denize girdik ben mertın annesı Meldaya (Halam) memesini sol dirseğimi dokundurup daldım ve o amını mıncıkladım.. Neyse...
Continue reading

302 Found

302 Found

The document has been temporarily moved to
here.
Powered By LiteSpeed Web Server
LiteSpeed Technologies is not responsible for administration and contents of this web site!